19 Nisan 2009 Pazar

18 nisan cumartesi

Sabah gizemin telefonuyla uyandım ve ona kahvaltıya gittim, sonra kuaföre gittik, kuaförden sonra kızılaya gittik , mavi ve yeşil lens aldım anca yeşile emel abla el koydugundan sadece mavi kaldı elimde. hiç mavi lensim olmamıştı, her zaman yeişl kullanmıştım ama maviyi de sevdim:)
Fıratın hediyesi çok güzel kar tanesi beyaz altın bir kolyem oldu , boynumdan çıkarmıyorum çok narin görünüyor aslında, çok sık takmamalıyım eskimesin:)
Akşam umut abiyle uzun uzun tarih konuştuk , daha sı ben sordum o söledi, tarih profesörüdür kendisi, henüz prof olmadı ama , gördüğüm en iyi tarih hocalarından , çok şey biliyor ve çok güzel anlatıyor, bana 3 tane kitap verdi, eclipseden sonra onları okuycam zaten kısacıklar, gecenin büyük kısmını emel abla da geçirdim, fırat gece 4 gibi geldi denizliden , sonra biraz daha kitap okuyup uyudum...

Hiç yorum yok: